
Reviews

Haage79
@ Systembolaget Haparanda3 months ago

4.0
Oikein hyvä. Aika makea kylläkin.

Lane H
6 months ago
3.5
Markku N
6 months ago
2.5

Kirsi K
@ Systembolaget Haparanda8 months ago
3.5
6% melko makea ruotsin tuonti! Kirsikkainen mutta vähän turhan imelä, ei pärjää balttian kirsikoille.
James H
8 months ago
3.8

AJ
@ Sainsburys Calcot8 months ago
3.0

R111
8 months ago
3.5

Griffiths R
8 months ago
3.5

Samppe77
11 months ago
2.8

Lars L
1 year ago

2.0
Schön süß aber mit viel Säure. Nach dem ersten Schluck hat man das gemerkt.