
Reviews
Mikko T L
@ Stockmann Tallinn27 days ago

3.5
Niukasti kuohuva, tumma lager. Kevyen humalainen, miedosti paahdetun maltainen, makeahko, mieto maku.

Mik_02
4 months ago
1.0

TJA
7 months ago
3.6

Mark O
@ Kuusankoski8 months ago

3.0
Aika hyvä, isommasta pullosta tulisi lisä pojoja

Wate
@ Koti8 months ago

2.9
Maistuva, melkein tumman oluen maku, vaik laakerilta maistuukin.🍺

Aygor
@ SuPerAlko Lootsi 6, Tallinna10 months ago

3.0

OscuK
@ SuPerAlko Lootsi 6, Tallinna10 months ago

1.7
Mikbeer
10 months ago
3.8

Stefmeister83
@ SuPerAlko Sadama Tallinna11 months ago

3.0

Sampo S
@ Etno Dvaras1 year ago

2.8
Kuvassa oikealla, muut lager-wheat-light. Makeampaa altbieriä