
Reviews
Gillervik D
12 hours ago
3.3
Står balanserad beska på etiketten, balanserad mot nästan noll skulle jag säga men smakrik och fyllig i övrigt.
Strongy
3 years ago
3.5
Fresh lager
Kenapp
3 years ago
3.3

Skrietlili
4 years ago

3.9
En god och smakrik lager.

En kullas ölresa
5 years ago

4.0

En kullas ölresa
5 years ago

3.8
En liten fin en med bra beska
Tefterik
5 years ago
4.0
Smakar kanske lite extra gott då man sitter i sin stuga i Jämtland 😄
Kenapp
7 years ago
3.3

Vincent Ä
7 years ago
3.3