
Reviews

Syke
@ M/S Silja Symphony25 days ago
3.4

Pippuri
@ M/S Silja Serenade2 months ago

4.6

Mikko P
2 months ago

3.0

Riku T
@ The irish embassy pub3 months ago

3.7
Eipä juuri tätä kirsikkaisemmaksi voisikaan enää mennä… Hauska…

kumikani
@ M/S Silja Symphony6 months ago

2.8
Tää tuoksuu ja maistuu niille koristekakku coctail kirsikoille. Jos tykkää kirsikoista, tää on varmaan ihan jees.

Maittamäki
@ M/S Baltic Princess6 months ago
3.7

Koivu
@ Beer and Barrel11 months ago

3.2

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 year ago

3.8
Punainen olut pinkillä vaahdolla.
Tuoksu on kirsikkainen.
Maku onkin sitten tosi yllättävä. Yleensä nämä ovat melko happamia, mutta tämä on jopa limumaisen makea. Jos pitää cocktailkirsikoista, niin ei voi kuin suositella. On kyllä melkoinen herkku. Mutta tosiaan niin makea, että yksikin voi olla liikaa.
Iippa
@ Beer Garden1 year ago

2.1
Kirsikkaisuutta löytyy yli omien sietokykyjen

Vamonos Pest
1 year ago
4.0