
Reviews
Frank
@ K-Supermarket Kamppi5 years ago
3.0
Nice weiss beer. Golden colour, dry taste. Refreshing summerdrink

Juho U
@ K-Supermarket Kamppi5 years ago
3.0
Hyvä mango !
Olutsieppari
@ K-Supermarket Pekuri5 years ago
3.7
Ihanan kirpsakka mehu

Thyy
@ K-Citymarket Lohja5 years ago

3.3
Olut on väriltään samean keltainen ja vaahtoa kertyi reilun sormellisen verran kun oluen kaatoi lasiin.
Tuoksu hapan, mangoinen.
Maku on mehuisa mutta hapan, mangoinen sekä sitrushedelmäinen.
Pohjalle kertyi paljon sakkaa
KeittiömestariAhonen
5 years ago
4.0

Janoisten sankari
5 years ago
4.2
Joukku
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere5 years ago

3.5
Tuoksussa mangoa. Mangoa hivenen maussa. Kirpeä. Keskivertoinen happamuus. Raikas. Kepeä

Tero J
5 years ago
3.5
Kirpeän raikas mangomehu kera kevyiden %ien

BBird
@ K-Citymarket Lohja5 years ago
3.7

PaikkarinkadunParoni
5 years ago

2.7