
Reviews

Linnea
6 years ago
3.3
Är inte mycket för dipa, men denna är helt ok ändå

D.A.L.
6 years ago
4.0
Bane P
7 years ago
3.0

Buchel
7 years ago

3.8
Stor och fyllig. Mango och grapefrukt. Liten ton av syrlighet på slutet.

Boerjes Vodka
7 years ago

2.5

Hasse67
@ Hasses Ölkällare7 years ago

3.5

Dricki
@ Dricki Bar7 years ago

4.3

Krusecontrol
7 years ago

3.5

Hebbemetal
7 years ago

3.7
Manno
7 years ago
4.0
Gillar den. Fruktig o god beska