
Reviews

Maajohtaja
@ Bar Dom7 months ago

3.6
Ei ihan tämä ollut pitoisuuksiltaan mutta joku mustikkapiirakka. Hyvin maistui souriksi. Aika pehmeä mustikka vanilja lakritsi👍🏼

Mélissa Émilie
2 years ago
3.8

Aapo S
@ Kippis - International Craft Beer Festival7 years ago
2.9
Ankea tapaus. Erikoinen panimo, joka tekee vahvoja soureja, jotka eivät maistu juuri miltään.

Eetu
@ Kippis - International Craft Beer Festival7 years ago

3.6
Perus suorittamista ja tasaista. Hyvää souria varsinkin alkomahoolit huomioon ottaen.

Jouni H
7 years ago
3.8

orson
@ Ghost Whale Brixton7 years ago

4.1
Tuoksussa vaniljaa ja mustikkaa. Upea tuoksu.
Maussa mustikkaa, happamuutta, lämpöä ja vaniljaa.
Tässä huomaa että prosentit on kovat, mutta senkin vain lämmittävyyden takia.
Oikein hyvä nautiskeluun.