
Reviews

keijoking
@ Bierothek2 months ago

3.0
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä läpikuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Pehmeä, ujo ruohomainen aromi joka saisi kyllä olla rajumpi näin siniverisessä juhla hellesissä. Ei huono olut, hiukan vain liian maltillinen.
Hedelmäinen ja ruohomainen.
BierLü
4 years ago
4.4
Eva H
7 years ago
4.5
P4ck5
7 years ago
5.0
Lecker fruchtig. Der 🔨.

Norbier
7 years ago

4.8
Ein königlicher Genuss 😏