
Reviews
Per-Olof B
@ Systembolaget Hallarna Halmstad6 months ago
3.0
Conny8
6 months ago
3.5

Thomas Syster
11 months ago

2.9
Den var helt okej. Trodde verkligen den skulle va godare, tycker att mosaiken brukar vara god så kanske hade lite höga förväntningar🤷🏼♂️🫣🔝

STNO
11 months ago

3.6
God smak och doft . Men känns lite vek i eftersmaken. Klart en god drick öl ...
Neostar
1 year ago
4.2

Robert H
2 years ago

3.4
Pimpim68
3 years ago
3.6
En god öl att dricka på sommarkväll

Andy
@ Systembolaget Hallarna Halmstad3 years ago

3.5
Veckolångt test av lokalbrygd.
Ok, men inte så mycket mer.
Pimpim68
3 years ago
3.0
Helt ok en varm sommardag

Prins Kajuku
@ Systembolaget Båstad3 years ago

4.0
Fyllig och rund smak. Karamelltoner.