
Das vollmundige und geschmackvolle Winterfestbier sorgt für wohlige Wärme von innen. Schon im Glas fallen die bronzefarbene Anmutung und der feinporige Schaum ins Auge. Das angenehm malzige Aroma und die feinherbe Hopfennote bestimmen das ausgewogene Geschmackserlebnis. Das Winterfestbier passt sehr gut zu deftigen Speisen.
IBU:15
Reviews
Aki
3 months ago
3.5
Velaatan Kanuuna
@ Alko Jumbo3 months ago
3.0
Tuntuu, että Alkon jouluolutvalikoimassa toistuvat vuodesta toiseen samat tuotteet.

Thunderpedal
4 months ago

3.3
Sehän oli saksalainen festbier. Maltainen ja humaliakin oli, märzenin suuntaan kallellaan.

Tuomas S
@ Alko Helsinginkatu Kallio Helsinki4 months ago

3.4
Maltainen, laadukas. Vahva maku.
dikkanen t
6 months ago
4.0
Very good beer! Mild good blend by hops and malt,long lasting taste ! Recommend this 👌👍

Anfo13
@ Alko Sotkamo6 months ago

3.4
Erkki L
@ Joululahja6 months ago
3.5
Ei mikään Hyvä mutta ei huonokaan. Odotin enemmän kyseisen panimon juomalta.

Marko K
6 months ago
3.5

VeeJii
@ pinsiö6 months ago
3.0
Aika perus. Pullosta nautittu, joten tuoksut, värit, vaahdot jne saa unohtaa.
Maku on tosiaan aika tasapaksu. Ei kyllä mitään virheitäkään havaittavissa, eli aika hellesmäinen mikä on toisaalta hyvä.
Odotin kyllä "Winterfestbier" sloganilla jotain muuta.
Janne G
@ Alko Korso6 months ago
3.4
Hyvä tumma jouluinen, siinä kolme adjektiivia kuvaamaan juomaa... Jatkoon 👍