
Reviews

V1lle
@ Coop Albisriederplatz, Zürich25 days ago

3.0
Kauniilla vaahdolla lasiin.
Kevyen makuinen olut, upposi kylmänä hyvin saunakaljana.
Kiitos Oipat vaivannäöstä🫡

oipaT
@ Coop Albisriederplatz, Zürich1 month ago

2.0
Sinisessä tölkissä hopeinen äreä leijona. Hieman utuinen oljenkeltainen juoma oltmattomalla vaahdolla.
Mieto ja mauton - juotavissa kuitenkin.
🇫🇮-🇦🇹 5-2.

Hennford86
@ Uto Kulm Uetliberg8 months ago

3.2
Tini
@ Uto Kulm Uetliberg8 months ago

3.3

James B
@ Uto Kulm Uetliberg2 years ago

3.7
Bit of a bitter finish

Hogersepp
2 years ago
4.6
Mikko R
2 years ago
3.3

Kari S
3 years ago
2.5
Schaltegger L
3 years ago
4.5

Noah
3 years ago
3.7