
Super smooth IPA - juicy & fruity with amazing colour!
Reviews

Tijokiller
10 days ago
4.4

Jussi Koo
@ Hoptimaal24 days ago

3.9
Lasiin kaatuu jotain niin kaunista, kiitos paskan kuvaajan niin juoman väri ei pääse oikeuksiinsa. Kellertävän eri sävyt tuovat mieleen laavalampun, jään tuijottamaan näkyä kuin hippi omaa kättään Woodstockissa.
Vaahto jää yllättävän tiukaksi lautaksi juoman pintaan, tuoksussa sitruunaisuutta ja sitten jokin jännä hieman mausteinen tuoksu.
Maussa greippimäisyyttä, mangoa, vesimelonia, sitrusta, trooppista hedelmäisyyttä, passionia, hunajamelonia.
Tää kannattaa testata, laadukasta kamaa kerta kaikkiaan.
Jäisipä Suomen finaalista tänään yhtä hyvä maku kuin tästä 🇫🇮
Jorgeboy
3 months ago
4.0

Anneli P
4 months ago
4.1

Sir Guru Kabu
@ Het Biermeisje4 months ago

3.9
Makua hallitsee greippi. Mukana myös kevyitä katkeroita, marjaisuutta ja jonkin verran hedelmäisyyttäkin löytyy.
Aika kuiva kokonaisuudessaan, hyvällä tavalla.
J.R.
4 months ago
3.6
Olli M
4 months ago
3.5

Risto K
@ O'Connell's Irish Bar2 years ago

3.0
Koslowski
@ Olutravintola Konttori2 years ago
3.7
Pehmeä, hedelmäinen, varsin samea. Oikein maukas ja nautinnollinen.

Risfis
@ Systembolaget Ölstudion Göteborg2 years ago

4.0
Kan det bli bättre med en onsdagsöl och Liverpool på det?
NÄ det kan det inte