
Reviews

Heidaam
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn27 days ago
3.5

Riku T
2 months ago

3.6

yliarska
@ Rimi, Didžioji g., Vilnius2 months ago

1.8
Bulkkia, alas menee. Ei erikoista, mutta edullista.

Akizuibba
2 months ago

2.3
Perus lager
antero
@ Rimi, Origo, Riga3 months ago
3.9
Hintavoittaja. Alle eurolla puolen litran olut on mun mielestä kohtuullista. Ja on tää ihan oikean laagerin makunen. Ei mitään kikkailua vaan sitä mitä toivooki tämmösestä.

KallioUG
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga3 months ago

3.3
70snt kun maksaa iso tlk niin en valita prkl mistään 😅
Kai S
4 months ago
2.4
Melko vetisen makunen, mutta ei pahalla tavalla
Hannu J
5 months ago
3.0

Antonm
5 months ago
2.0

Mustaoinas
5 months ago
1.5