
Reviews

Robert H
3 years ago

3.0

Törstläppen
5 years ago

3.5
En fin lättöl, satt som en smäck!
Idaerika
5 years ago
2.0
Olli6
6 years ago
1.8

Osmo S
@ K-Citymarket Sello6 years ago

3.0
Varsin toimiva mellan. Kyllä tätä saunoessa juo.

Topi La
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa6 years ago
2.0

Petri V
@ K-Supermarket Lasihytti6 years ago
2.5

Deufin
@ Vastarannan Kiiski6 years ago

2.5
Perus kauraa, jännänä ominaisuutena kevyt savun maku. Oikeastaan niin tylsä ettei tästä sen enempää sanottavaa ole

Joakim P
11 years ago
2.0