
Reviews

Addi U
@ Scharnhorst8 years ago

3.0
Lasse63
10 years ago
5.0
Lederhosen
10 years ago
1.5
Vaikka pitäis vetää kotiinpäin ja kehua niin en valitettavasti voi. Panimoravintolan ruoka on erinomaista, valitettavasti olut ei.

SamiRe
11 years ago
2.5
Perushelles janoon