
Reviews

Skrietlili
6 months ago

3.8
En god, lättdrucken och fruktig Ipa. Helt ok.

volvo_mainjac
9 months ago

4.0

Bonne1978
@ Systembolaget, Vilhelmina11 months ago

3.3

Mr Stream
1 year ago
4.1
Riktigt god ipa med trevlig beska

Niklas L
2 years ago
3.5

TOtV
2 years ago
3.8

Roywenk
6 years ago
4.0
Bra, kul namn!