
Reviews

Naagel
@ Bierhuis Rotterdam6 years ago
3.5
Sopivan katkera, hyvällä tapaa kuiva. Maistuu ja toimii!

Iso Kari
@ Public Corner6 years ago

3.2
Ei yhtään hassumpi IPA

Niko S
@ Public Corner6 years ago
4.0

Tomi S
7 years ago

3.0

Mikoheikki
@ William K Kurvi7 years ago
3.0
👌👍😎

Kimmo M
@ William K Kurvi7 years ago

3.8

Lyde
7 years ago
3.0
Meni ikeniin.. siis siinämielessä että ihanku vetäis humalaa köynöksestä ja suu kuivaa...

Ali D
7 years ago
3.5
NaapurinPena
7 years ago
3.5

Niko S
@ Bierhuis Rotterdam7 years ago
4.0