
Reviews
Mikael M
6 months ago
3.2
Ola Lyspropp
6 months ago
2.0
Ganska smaklös men med kännbar beska.

Fahlsten
7 months ago
3.5

Hishulthunter
2 years ago
3.3
Pimpim68
3 years ago
3.3
Helt ok
Anders
4 years ago
3.9

Hasse67
@ Hasses Ölkällare5 years ago

3.5

Finsmakande Fabian
6 years ago
3.2
God men blaskig
John B
6 years ago
3.8
Bra balans mellan sötma och beska

Buchel
7 years ago

3.6
Stabil men ej för tung, med tydlig sötma och ändå viss friskhet.