
Reviews

Pipan
4 years ago
3.7
Riktigt trevlig julöl med kanel och ingefära.
Tomixen
4 years ago
3.2

Daniel P
7 years ago
3.1
Tomixen
7 years ago
2.0
Saknar fylligheten och smaken men fin färg dock.

7pete7
8 years ago
2.5

Eric G
8 years ago
3.0
Helt ok julöl. Rätt fyllig och lite rostig

BeardedBeerGuy
9 years ago
4.0
Mörk och fyllig. Vacker färg. Ståtlig krona.

Janne K
9 years ago
3.0
Lite annorlunda smak men rätt god
Johan I
9 years ago
4.0
En bra fyllig julöl. Blir årets julöl i vårt hus. Vann vårt test av 3 olika.

D.A.L.
9 years ago
1.0