
Reviews

Hukka
3 months ago
2.7
Jambahh
@ Gdansk3 months ago

2.5
Yllättävän hyvää. Kylmänä olis paljon parempaa. Ei malttanut odottaa.

este
6 months ago

2.8
1 Day to GO 🎄🎅☝️!
lon.etie
7 months ago
3.5
David Andersen
9 months ago
3.0
Smager af Odense pilsner, giver lidt sure opstød. Metallisk smag. 6/10

NATEQUAANO
@ Pub Puttechkin10 months ago

2.5
Oli ihan hyvä janon sammuttaja

Dobson D
@ Home11 months ago

3.2
Nice pills great with food.

Thomsen W
11 months ago
3.0

Tommi M
11 months ago

2.8
Sanotaan näin että polakin pilsneriksi tämä on ihan menevää, tunnusomainen terävä pils. Vetisyys vaivaa.

Jackpot
1 year ago
4.5