
Reviews
Dr Nick
7 days ago
3.6
Jon
8 days ago
4.4

Clemi
8 days ago

3.9
Très sympa pour une pils

Juan Harmony B
1 month ago

3.6
Jambahh
@ Kokko10 months ago

1.6
Ei mikään hirvee makuelämys. Kyllä sen nyt joi
Makez79
@ Hotel Adria dubrovnic11 months ago
3.2
Tukiopetuslapsi
@ Vagon Snack Bar1 year ago
3.3

Mika
1 year ago
3.4

Mike5353
2 years ago
3.8

LANU
@ Radalla2 years ago

2.7
Suoraan pullosta.
Tuoksussa ruohoisuutta, viljaisuutta ja raikasta sitruksisuutta.
Maussa ruohoista humalaisuutta, vaaleaa maltaisuutta ja kevyttä sitruksisuutta.
Suutuntuma suhteellisen kevyt ja runsaasti hapotettu.