
Reviews
0jciec
5 months ago
3.2
It's a good stout, not a baltic porter
Rainer
6 months ago

3.5

UC08
@ 33 Krany8 months ago

3.0
Simo J
@ Gdansk2 years ago
2.9
Hyvää

SadeHade
3 years ago
4.2
Suklainen hyvä olut. Mustaa hyvyyttä

-mIDE-
@ Piwne Mosty3 years ago

3.5
Suklaatia, lakua, tuhkaa, hyvässä suhteessa.

Jyde
3 years ago
3.2

Olli Ryytty
@ Piwne Mosty5 years ago

3.3
Tuoksussa brändyä, paahdettua kahvia. Jälkimaku tuo hieman lakritsia.

Esa M
@ Piwne Mosty5 years ago

3.5
Varsin perinteinen Portteri.
Paahteista leipää ja lakua. Ehkä pientä karamellia ja tervaa? Pitkä maku ja lopuksi kevyttä alkoholia kurkussa.

Kuksaho
@ Piwne Mosty5 years ago

3.1
Sysi musta portteri, keveä ja silti hiukan suklaa ja vanilija maistuu.