
Reviews
Nph
5 months ago

3.5
Raikas ja hedelmäinen. Sopisi pizzan tai burgerin kanssa.
Janne S
5 months ago
2.9

Makkaraministeri
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
3.2
Ei huono pilsneriksi ollenkaan.

Samu T
6 months ago
2.4

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda7 months ago
3.5
Hedelmäinen ja ruohoinen pilsner
Beerzaq
7 months ago
3.5
Sebastian W
7 years ago
0.6
Kranvatten smakar mer

Nina RW
7 years ago

0.5
Doftar gott, smakar vatten och lite bröd.