
Reviews

ToniPasiUnski
@ Scandic Plaza Umeå2 months ago

3.4
Tummaa herkkua

n1nni
7 months ago
2.8

Chaexet
10 months ago
3.4
HazzeW
1 year ago
3.1
Greg_pen
1 year ago
3.5

Thomas Syster
2 years ago

0.8
Den va lik omnipollos mudcake men den va lite syrligare och salt typ så smaka nästan lite lakrits tyckte jag och det är inget jag gillar😢😢⚠️
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online2 years ago

3.5
Reilun paahteinen, kahvinen ja tumman suklainen. Kevyesti makeutta havaittavissa.
Maija T
2 years ago
3.0
PL V-vik
2 years ago
3.9

Petri H
2 years ago
3.5