
A Scottish Style Ale brewed with copious amounts of crystal and chocolate malts, and a dash Of beechwood smoked malts.
IBU:25
Reviews
Blackstarastronaut
@ Alko Redi2 days ago

4.5
Hieno paahde, sopivan simppeli mutta rikas makumaailma.

Tero
@ Alko Easton Helsinki9 days ago

4.1
Maltainen, karamellinen, pehmeä ja tuhti Scotch Ale. Vaahto häipyi alta aikayksikön. Sopii hyvin sadepäivän lämmikkeeksi.

Simpuli
@ Alko Hyvinkää Willa10 days ago

3.7

THauturi
@ Alko Verkkokauppa16 days ago

4.2
Todella tumman mahonkinen olut kermaisen kuohkealla,sormen levyisellä vaahdolla.Tuoksu antaa paahteisen suklaista mallasta,viljaa,humalaa ja lakritsia.
Ai että kuinka pehmeää ja paksuhkoa suutuntumaan,tunnin kun seissyt pöydällä ennen avausta.
Makuun paahteista mallasta,siirappista suklaisuutta,hieman savuista,kuivaa puuta,hapanta marjaisuutta ja keveää lakritsia.Voima ei maistu mutta pistelee kitalaessa ja lämmittää rinnassa.Hieno olut kuten tämän tyylin oluet yleensäkin,valitettavan pieni kattaus vaan lähialueen kaupoissa.

Kalmar
@ Alko Länsi-Pori17 days ago

3.8
Hieno ale. Maussa suklaata ja paahdetta kuin kunnon stoutissa, mutta silti ei mitään tekemistä stoutin kanssa. Hieno tuotos😎👍🍺

Juho
23 days ago
3.4

Jone
@ Alko Kauppakeskus Lauttis23 days ago
2.8
Harza
29 days ago
3.6

Juomu75
30 days ago
3.5

Jukka J
@ Alko Keljo Jyväskylä1 month ago

3.7
Viskikolaa, jossa vähän esanssista vaniljaa, lakritsia ja savua. Melkein jopa enemmän drinkki, kuin olut. Ei tämä silti missään nimessä paha ole, vaan oikeastaan tosi hyvä. Semi-makeus, vähän jotain kotikaljamaista siirappia.
🎶 IKINÄ - Victoria