
Reviews

Lennu 82
@ Mathildedalin Kyläpanimo5 days ago

3.1
Matala hiilihappoinen ja maukas musta lager.

Henkivuori
2 months ago

1.2
Olutmestarit ovat akuutin köyhyyden nimessä maisteleet lähiaikoina lähinnä Lidlin punaista, mutta nyt @kaljaseilan kämpän uumenista löytyi muuta maistelu olut. Kuvasta voi myös bongata @kaljaseilan uudet lapset, jotka hekin yrittävät aktiivisesti haistella ja maistella olutta. Nyt maistissa valssi tumma olut. Tölkissä lukee kylillä pantu, mutta pakko sanoa että kyllä kylillä on parempiakin pantu. Laimee, laiska ja laittaa vituttamaan sen verran, että Lidlin punainen kylkeen.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

3.6
Ihan kiva olut. Pieni paahde.

Allubix
6 months ago
3.5
Mythosman
7 months ago
3.1

Ville K
@ Mathildedalin Kyläpanimo8 months ago
3.3
Maukas tumma, voi ottaa toistekkin
Sibula
9 months ago
2.5
Tapio T
11 months ago

3.9
Nimi ei ole seurausta lavatanssista vaan todennäköisesti panimo alueen teollisesta historiasta.
Ei liian makea, nimensä mukainen väri.
Hiukan lisää makua niin ois parempi.

Pasi K
@ Mathildedalin Kyläpanimo11 months ago
2.9

Riku T
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago

3.7
Tummaa kultaa… Lähes yötä mustempaa