Plead The Fifth 6.0%, Buxton Brewery, England
64 ratings
3.4
Plead The Fifth
6.0% New England IPA / Hazy IPA
IBU:27
Hops:Amarillo, Cashmere, Citra, Crystal, Idaho 7

Reviews

Post author: Karl G
Karl G
@ Real Ale Corner
9 months ago
Plead The Fifth, England
4.3
Very smooth and tasty a lovely beer.

Post author: Clément V
Clément V
10 months ago
2.8

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kupittaa Turku
11 months ago
Plead The Fifth, England
4.1
Rusehtavan ja tummankeltaista ja sameahkoa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Ei nyt varsinaisesti NEIPAlta näytä... Tuoksu makeahkon, runsahkon ja melko kypsän trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, appelsiinia), kevyen ja makean marmeladinen sekä kepeän maltainen ja viljainen. Maku makean, runsahkon ja melko kypsän trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, aprikoosia, melonia), makean marmeladinen ja hieman karkkimainen, kitkerähkön ja kirpakan sitruksinen, ohuen voimainen(?), kepeän ja makeahkon maltainen ja viljainen sekä maltillisen humalaisen katkera. Ohutta voimaisuutta lukuunottamatta oikein hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen. Maukas, runsahkon hedelmäinen, pääosin laadukkaan oloinen ja mukavasti juotava hazy IPA, muttei mielestäni aivan yllä NEIPAn vaatimuksiin, vaan muistuttaa enemmin länsirannikon versiota. Hyvä olut siitäkin huolimatta.

Post author: Jone
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki
1 year ago
3.4

Post author: Sammy Cornet
Sammy Cornet
@ Alko Verkkokauppa
1 year ago
Plead The Fifth, England
3.5

Post author: Tuska
Tuska
@ Alko Hyllykallio
1 year ago
Plead The Fifth, England
3.4

Post author: KallioUG
KallioUG
@ Alko Hyllykallio
1 year ago
Plead The Fifth, England
3.6
Bulkkineipaa.

Post author: Jokinen
Jokinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's
1 year ago
Plead The Fifth, England
3.2
Ihan toimiva. Kevyempi mitä prossat antaa odottaa.

Post author: Koslowski
Koslowski
@ Panimoravintola Beer Hunter's
1 year ago
3.4
Onko jo liian monta hyppyä tässä? Siis kyllä, hyvät humalat mutta jotenkin tuntuu että jää vähän vaillinaiseksi.

Post author: Jani V
Jani V
@ Bar Dom
1 year ago
2.1
Ei nyt mikään sumumehu. Jotenkin jäänyt puolitiehen koko homma.