
Reviews

Lolodallo
6 years ago
3.5

BBird
@ Alko Puutarhakatu6 years ago

4.0
Vastaa sitä mitä visioin brut ipan olevan.
jari
@ Alko Raksila7 years ago
4.0

Lyde
7 years ago
3.0

Viltzu
@ Alko Niittykumpu7 years ago

3.9
Tölkitetty 8.4.19. Vieläkin yllättävän tuoreen hedelmäinen: sitrusta, mandariiniä, mangoa, greippiä. Kuivahtaa loppuun mennessä. Katkeroa ei juuri ole. Tämäkin Brut-IPA maistuu kyllä hyvin.

Jussi Koo
@ Alko K-Citymarket Tiiriö7 years ago
3.9
Tölkin avatuessa nokkaan tulee jo hyvin hedelmäinen tuoksu, mikä vahvistuu vain oluen kaatuessa tuoppiin. Tuoksussa vahviten sitrusta sekä passionia. Vaahto lähes olematon, väriltään sitrusmaisen keltainen, hieman samea.
Maussa sitrusta, greippimäisyyttä, katkeroisuutta. Hieman jopa kuivahkon hapokas.
Jälkimaku prosentteihin nähden aavistuksen mehumainen ja sitruunainen.
Ihan ok Ipa Kanadan maalta.
Jese
7 years ago
3.8

Hege
@ Alko Verkkokauppa7 years ago

3.7
Sameaa vaaleankellertävää olutta. Muodosti päällensä kolmisormisen, kuohkean vaahtokerroksen. Se säilyi aika hyvin ja jätti jonkin verran pitsiäkin.
Tuoksussa trooppista hedelmää ja sitrusta.
Suutuntuma on keskitäyteläinen ja kevyesti suussa poreileva.
Maussa on sitrusta, trooppista hedelmää, kuivakkaa rypälemäisyyttä sekä hieman greippiä. Tyylilaji ei kuulu aivan suosikkeihini, mutta tämä on kyllä aika hyvä.

Tuska
@ Alko Sokos Jyväskylä7 years ago

3.6

Joni-Markus H
7 years ago

4.2