
Reviews

Jani K
19 days ago

3.1
Kernagis baarista tämä hanasta. Hyvä perinteinen saksalainen. 😋🍻
Ari M
26 days ago
3.5
Hieman hedelmäinen, hyvän makuinen ja raikas olut.

MKT
7 months ago

3.5
Todella hyvä!

Vasilis G
8 months ago
2.7

Pavekki
8 months ago

3.0
Hyvä raikas biiiiisoni

Zapfou
@ Gabi11 months ago
3.8
Goût légèrement IPA qui passe très bien !

Theophile B
11 months ago

3.0
Décidément ils sont forts ces lituaniens !!

Juho
@ Noku11 months ago
3.0

Berliini Erich
@ Pianoman Bar2 years ago

2.6

Markku
2 years ago
3.4