
Reviews

Prins Kajuku
@ Systembolaget Båstad5 days ago

3.6
Frisk och lätt. Fin beska och friskhet i eftersmaken. Bra.

Hubbabub
@ Connys Ölhörna4 years ago

3.3

Robert H
4 years ago

3.3
Neostar
4 years ago

2.6
Inte i min smak. Känns lite artificiell.

Daniel H
5 years ago
4.0

Casperengdahl
5 years ago
3.8
Thomas
6 years ago
3.0

Måns W
@ Måsses Ölstuga6 years ago
5.0
Trivsam.

Pontus J
6 years ago
3.4
Den smakar citron

D.A.L.
7 years ago
3.0