
Reviews
Bianciotto L
5 months ago
2.4
Steve T
5 months ago
4.0
Michel v
8 months ago

1.5
Bof
Raphaèle L
1 year ago

3.5
Pour sa catégorie, ça tient la route.
Margaux
1 year ago

4.0

Märkä-Simo
1 year ago

3.8
Yllättävän hiivainen, täyteläinen ja makea. Listassa luki vain "Pélican", mutta blondiksi tämän tunnistaa. Hieman samea, vaatimattomat hapot, mukavan lämmin jälkimaku. Hieman liian paksu ja hiivainen, mutta muuten maukas olut!

Tom J
@ The Hideout2 years ago

4.0
One of the better blonde beers I've had. Quite potent but a nice flavour.

Sll Romain
3 years ago
3.0

JOJO BÉCANE
3 years ago
3.0

Straby
3 years ago
1.0