
Reviews
Jani H
10 days ago
3.4
Marshall S
8 months ago
4.0

Antti V
@ Lockside Camden11 months ago
3.6

Johan6464
1 year ago
3.7

Ville
@ Camden Lockside1 year ago

3.6
Hyvä ja raikas olut tähän paikkaan. Hiukan vetinen, mutta rapsakka humalointi korjaa paljon. Kuumana päivänä kiva vähän vilvoitella sisätiloissa.

Stefmeister83
@ Camden Lockside2 years ago

3.2

Javier M
2 years ago
3.2
Klischat
2 years ago

3.9
Sehr geschmackvoll, voller Alegeschmack, fast kein Schaum (bin ja auch in England im Pub!). Gutes Bier zum Genießen, nicht unbedingt zum Durst löschen.

Sungers
6 years ago

3.0
Decent tasting IPA . Not my favourite taste wise as ipas come