
Reviews

Steffo
5 months ago
3.7
Taisto
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
3.2
Suuhun sopiva julöl ruåttista🇸🇪

Chaexet
6 months ago
2.7
Adielsson
6 months ago
2.7

pyksy
@ Systembolaget Haparanda7 months ago
3.1

Lexxxa
1 year ago

3.0
Hyvän makuinen jouluolut, makeahko amber. Ruotsin tuliainen.
Jacobsson E
2 years ago

3.7
Bästa julölen jag druckit någonsin, nerdragen på grund av sump i botten av flaskan. Annars är smaken precis rätt mellan kryddig och lager.

Jacobbjorkman
2 years ago
2.4
And7010
2 years ago
2.4
Jörgen 55
2 years ago
3.2