
Reviews

Oiva L
@ M/S Silja Symphony7 months ago

2.6

KaljaTynnyri69
@ Sale Monnankatu Rauma8 months ago

4.6
aika hyvĂ€ makia mansikkalimppariđ
Sininenritari
@ Pölkkybaari9 months ago
3.0
Joviaali mutta liian makea, kiitos 49v serkulle

Oke
@ Pölkkybaari9 months ago

4.0
Aika makea đ
Naamat
10 months ago
2.8
Ac master 95
11 months ago
2.0
Liian teennÀinen mansikan makunen
Allu
1 year ago
2.4

Nopo
@ M Market Taipalsaari1 year ago

5.0
â„ïž Paras Breezer â„ïž nams đ

Heidaam
@ Sale Korsholmanpuistikko Vaasa1 year ago
3.0

Aleksi S
@ K-Supermarket Piikkiö1 year ago
3.1
Komian punaista juomaa tÀllÀ kertaa tarjolla. Ihan pelottaa ettÀ kuinka makeaa tÀmÀ on.
Maku mansikkainen ja tosissaan melko makea. VÀhÀnkin lisÀÀ niin olisi jo hankala saada alas. Muuten kyllÀ ihan menettelee. Aavistuksen esanssista on tosin.