
Reviews

Herrasmies85
@ Minimani Vaasa4 months ago
3.5
Ihan hyvä juotava juomamix ei lian make vesimelonille
Aaronautti
5 months ago
3.0

Lauri
@ M/S Viking Grace5 months ago

3.5
Syvän, keinotekoisen neon ja säilykekirsikkaisen punaista ja sameaa. Olematon vaahto.
Tuoksu runsaan, makean ja melko keinotekoisen vesimeloninen, kirpakan sitruksinen ja vihreän lehtinen.
Maku täysin tuoksun kaltainen runsaan makeuden tuoden toki aromeja vielä voimakkaammin esille. Kirpakan sitruksisuus tasapainotti muuten melko makeaa makumaailmaa ihan mukavasti.
Yllättävän hyvät ja verrattain tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Ihan maukas, melko makea ja juotavissa oleva juomasekoite. Näitä sitä joskus vedettiin ihan kaksin käsin jos vain rahaa oli...

Maittamäki
@ M/S Baltic Princess6 months ago
2.8

R111
6 months ago
3.5

Pale Ane
6 months ago
2.5

Øygarden S
6 months ago
3.6

Wetfish
7 months ago

4.7

Klausssssss
@ Las Americas Cocktails & Tapas8 months ago

2.5
mid

Nopo
@ Pölkkybaari9 months ago
4.0
Aivan mukava juomamix .🩷💚🩷