
Reviews

Sakke
5 days ago
3.4

Tommi M
@ Systembolaget Haparanda23 days ago

2.1
Siirappista mutta retro kaktuksen makua. Miinusta maissisiirapin käytöstä.
_Kasi
2 months ago

3.5
Nice beawer!

Luddemannen
5 months ago

2.7
Markku N
6 months ago
2.7

Syke
@ Systembolaget Haparanda11 months ago
3.2

Chaexet
1 year ago
2.7
Buzz Lightyear
@ Systembolaget Haparanda1 year ago

3.7
Mainio raikas juoma, kiva kombo tämä kaktus ja lime, maistuu, ostan toistekkin

Oscar
1 year ago
4.0

Hillström T
1 year ago
3.0