
Reviews
KooPee
7 days ago
3.0
Kimble 75
3 months ago

2.5
Maku on melko mitäänsanomaton, pilsnerimäinen keveys löytyy kyllä, menee ehkä kesällä pihahommissa janojuomana...

Tomppa J
8 months ago
3.4
Hyvin vaalea, kevyt vaahto. Ohut, varsin köykäinen, pientä makeaa maltaisuutta. Helppoa, muttei erityisen mieleen jäävää.

Koivu
@ A1000 Tähesaju Tallinn9 months ago

2.9

Janne L
10 months ago
2.4

KirsKai
11 months ago
3.0
Perus lager.

Zenkko
@ Rimi Supermarket, Telliskivi, Tallinn11 months ago
2.3
Erittäin vaalea pilsner, jätti vähän väljähtäneen maun.
Teemu V
1 year ago
2.0
KooPee
1 year ago
3.0
JP LVIII
1 year ago
3.0