
Lakka, hilla, suomuurain – rakkaalla marjalla on monta nimeä. Kopparbergin lakalla maustettu omenasiideri on ainoa lajissaan.
Reviews

Mela
1 month ago
2.1

Toni
@ Prisma Joensuu1 month ago
4.0
Hyvä hillan makuinen siideri. Hieman makea maku. Tämä 4%
0,33 tk

Lauri
@ M/S Viking Grace1 month ago

3.6
Pitkästä aikaa uusintamaistoon:
Hailakan ja ohuen olkisen kellertävää ja täysin kirkasta. Lähes olematon vaahto.
Tuoksu runsahkon ja makean lakkainen, hieman leipäinen(?) sekä kepeän ja kuivakan omenainen.
Maku maukkaan, makean ja runsahkon lakkainen, kuivakan omenainen ja hieman viljaisa(?).
Hyvät ja makeat maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja hiilihappoinen.
Maukas ja mukavasti juotava, vaikkakin hieman tunkkaisen puolelle jäävä siideri.

PEXI JG
3 months ago

4.3
Meikäläisen makuun todella toimiva zidukka👌.

Anssi T
@ K-Citymarket Ylöjärvi5 months ago

3.0
Pikkutölkki ja 4.0%
Hieno lakan tuoksu. Mausta se uupuu.
Sopivan makea, samaa linjaa kuin muutkin Kopparbergit. Just fine.
Kirkkaasta sävystä lisäpiste.

Inferno
@ Pick n Pay Rauma8 months ago

3.0
Hiukan maistuu suussa vielä suuvesi, mutta tämähän vaikuttaa oikein mainiolta😃👍! Lakka (marja😁) maistuu mukavasti, eikä ole yltiö makea! Näitä lisää ja kun sai vielä 0,99€ hintaan ,niin on hinta/laatu suhde kohdillaan👌!
MakeJ
@ K-Citymarket Columbus10 months ago
3.5
Suoraan tölkistä 4.0% versiona. Mainio siideri. Varmasti jatkoon.
Janne G
@ K-Supermarket Korso10 months ago
3.1
Minun tölkissäni oli vain tasan 4 prossaa. Epäilin lakan sopivuutta siduun, mutta tähän sopi kuin nyrkki silmään 🙃
ElmoK
@ S-market Kevätkumpu Porvoo11 months ago

5.0
Kopparberg light cloudberry, todella makoisa juoma!
Kopparberg cloudberry on todella maukas ja tasainen siideri juoma, jonka maku on todella maukas ja tasainen eikä alkoholi maistu melkein ollenkaan!
Jos tätä ikinä löytää kaupasta niin kannattaa kokeilla! Maku muistuttaa todella paljon vadelmaa mutta hieman väkevämpää, pidän siitä paljon!
Blackstarastronaut
@ Prisma Nokia1 year ago

1.0
Yyh, hitto miten on sokeria. Toimii ihan ok, ku sotkee votkan kanssa.