
Reviews

Anssi T
8 years ago
3.0
Kylmää.. Kesäjuoma

Tommi M
@ Musicbaar9 years ago
2.0

Repa
@ Calle Tallinn9 years ago

2.5
Sopivan kuiva. Makua ei kyllä kamalasti riitä mutta menettelee tässä saunasiiderin ruudussa. Lasipullosta nauttisin mielummin kuin tölkistä. Silti odotuksiani parempi. Ei saatavilla suomesta mutta kyllä tätä joskus virosta voi mukaan napata.
Anu M
9 years ago
4.5

Peter T
@ Tammenhovi Beer Garden11 years ago
3.0

Jeppe
11 years ago
2.0