
Reviews

Lucalja
13 days ago

2.7
Ihan okei. Tämä on kyllä 5.0% alc.

TiboDuKreizBreiz
1 month ago

1.8
Laisse un sale goût en bouche.
En dehors de ça, la bière en elle même a rien de spécialement original.

Daneel70
2 months ago

2.8

Berliini Erich
@ FamilyMart2 months ago

3.2

Jiimies
@ Lounge, Kansai International Airport3 months ago

3.0
Ensimmäinen lounge visiitti 13 vuoteen. Tällä kertaa tuli yllättäen ja pyytämättä. Edellisellä kerralla Diners-kortin kautta. Harvoj3n herkkua, mutta totta puhuen ainoa kiinnostava ominaisuus näissä on se ilmaisuus. 😂
Kirkas kulta, paksulla ja pitkäikäisellä vaahdolla.
Tuoksussa riisioluen ominaistuoksu.
Pehmeän poreileva kärki. Imelää maltaisuutta ja kevyttä lagerhiivaisuutta. Lopussa ujo katkeropuraisu. Oli ainakin kulmää! 😁

Jengel
3 months ago

3.3

BXL
5 months ago
3.7

Marguez77
@ Decoy - Jazz Bar5 months ago

2.3
Melko mautonta
Jukka
@ Yamanosaru7 months ago

3.0
Blackstarastronaut
@ Ai-Wei bistro7 months ago

3.0
Aivan maistuva juoma!