
IBU:100
Reviews

Ihoden kaljakeisari
8 months ago

3.8
Herrasmieskerhon imperial stout ilta. Vähän muitakin oluita mukana. 2011 pantu olut, parasta ennen 2016. Melkoinen hilloaminen ollut.

Inferno
8 months ago

3.4
Nyt on erikoista settiä! 2011 pantu ja parasta ennen 2016😳! Rusina sopan väristä. Makea rusinainen tuoksu. Maussa rusinaa ja jälkimaussa maapähkinää. Sake hiivaa käytetty tässä….. on kyllä ovela! Hieman tunkkainen maku, johtuneeko sake hiivasta vai ikääntymisestä🤔?! Teemu kaivanut tämän naftalista😳….

Rudi
8 months ago
3.2
Mikaël M
8 years ago
5.0

Nikke B
@ Olutravintola Pikkulintu9 years ago
2.0

Tapio S
9 years ago
4.0
Erittäin hyvä 20€ kaljaksi

Jeremia H
9 years ago
4.5
Meripihkainen, lämpimän hedelmäinen. Makea ja pitkäkestoinen maku jossa paljon luumua ja rusinaa.

Mikko
10 years ago

4.5
Syvä, melkein viskimäinen aromi. Makean pehmeä suutuntuma. Oikein nautittava.

Dr.Gonzo
10 years ago
3.0
Jasso
10 years ago
3.5