
29 ratings
3.5
Nelson The North American Beaver
7.2% Imperial IPA / Double IPA
Reviews

Veyo Exxon
@ Alko Nokia7 years ago

3.6
Primusin Wynona's Big Brown Beaveria stereoihin ja Uiltjen Nelsonia lasiin, niin muista majavista ei tarvitse enää haaveilla tälle iltaa.
Paikallinen Alko myi tämän tuotteen ja parasta ennen päiväys oli 1kk sitten, joten pieni disclaimer siitä ihan kärkeen.
Olut on kellertävä ja läpinäkyvän samea. Tuoksussa tropiikkia ja sitrusta.
Maussa on trooppisten hedelmien ja greipin aromeja ja taustalla on hieman erikoisemmin ylikypsää banaania. Afterit ovat pitkälti mietoa greippiä. Pohjakatkeroa tästä ei juuri erota. Runko kannattelee aromit OK, mutta kyllä tässä on sellainen yli-ikäisen IPAn hieman tympeä tuntu. Tällaisenaan pyöristyy silti neljään majavanpapanaan.
Jape R
@ Alko Nokia7 years ago

3.3
Mikko R
7 years ago
3.5

Kohtalo P
@ Alko Arkadia7 years ago
3.3

Gaz
7 years ago
3.5
Kiouck
7 years ago
2.5

Pentti N
@ Alko K-Citymarket Kupittaa7 years ago
3.6

Mikko S
@ Alko Prisma Pirkkala7 years ago
3.5
Hedelmäinen, hieman sitruksinen, hyvä humala ja mukavan pehmeä myös prosentteihin nähden.

zepicin
7 years ago
3.6
Hedelmäinen, hieman sitruksinen. Hyvä humalointi. Jälkimaussa sitrusta ja aavistus greippiä.

Immo
7 years ago
3.0