
Reviews

Esa M
9 days ago

3.1
Perus Latvis

Oiva L
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga1 month ago

2.1
Perus bisse
Henrikähk
@ K-market Domus2 months ago
3.3

nietsrd
@ Funny Fox Bar2 months ago

2.6
antero
@ Rimi Hyper Origo3 months ago
3.4
Juohan tätä. Loppua kohti alko olla vähä kitkerähköä mut ei tää huono oo. Ja ku vielä halpa. Niin toimii.

fatihgungor
@ Latvian Heroes4 months ago

4.2
Lovelyyyyy

Jampe
4 months ago
2.8

Gert
6 months ago
3.1
Gutes Bier. Nicht herausragend, aber auch wirklich nicht schlecht.
A_Kro
8 months ago

1.6
Pas très bonne. Gout de heineken
Tuomo K
@ Kiwi Bar10 months ago

1.9
Kauhiaa juotavaa. En tiedä onko erä pilaantunutta vai missä vika. Ei pärjää edes lapparille tämä ruunan kusi.