
Reviews

Paziz
@ Creta Palm Hotel7 days ago
2.9
Maltainen, mutta muuten maultaan melko mieto ja tasainen olut. Alussa ja lopussa pientä vetisyyttä. Makua eniten keskivaiheilla. Ihan maistamisen arvoinen paikallinen olut, mutta ei erityisen mieleen jäävä.

Solveiga
@ Rethymno24 days ago

3.5
Kon jūs, alaus gėrika? Mes tai gulim Rethymno pleže ir išbandom vietinį alelį. Kaip ir visas graikiškas - nieko kažko ypatingo, naujo ar neragauto, bet negaliu prašyt daugiau kaip už 1,2€ pirmoj linijoj prie jūros
Marse90
@ Las Americas Cocktails & Tapas30 days ago
2.8

Lohisoppa
@ Salis1 month ago

3.4
Peruslager. Mukavan mieto ja hieman yrttinen
Nuuttipiippo
2 months ago
2.8

Jarnoko
@ Indigo Mare Hotel2 months ago

2.4
Hyvin miedon makuinen, ehkäpä jopa vetinen. Maltaat maistuu hyvin hennosti taustalla.

Oiva L
@ IMPERIAL HOTEL Maleme3 months ago

2.8

MTK6683
4 months ago
2.6

Mitodm66
4 months ago
3.0
Perusvarmaa kreetalaista
Saxem64
7 months ago
2.5
Bière qui titre 5% maintenant.
Bière à boire quand il fait très chaud