
Reviews
Juki80
@ Vis2 months ago

3.5
Kuivahko ja helppo.
Vincent D
1 year ago

3.8

pivopija
1 year ago
3.5

Bezdomnyi
@ Little Beer Shop7 years ago
3.4
Tuli kävellessä dokailtua. Melko peruksinen, kuiva voimakaskatkeroinen. Hyvä perusIPA. Semmoista perusohraa mistä pidän.
Sais olla hedelmää ja luonnetta, että olisi parempi. Mut ok kamaa.

Flek T
7 years ago

4.5

Pappa 61
@ Little Beer Shop7 years ago

4.0
Tuoksussa vieno hedelmä, joka voimakkaampi maussa. Erinomaisen tasapainoinen kokonaisuus. Hieno IPA. Loistosuoritus tältä pienpanimolta.