
Reviews

Andy
8 days ago
4.5

Biergott69
20 days ago

3.6
Stabile Schaumkrone. Sehr dunkel. Leicht Trockenfrüchte. Malzig. Feines Gebräu.
Trinkt mehr Bier 🍻 es möge wirken
Hanna L
1 month ago
3.0

OhraVesku
1 month ago
3.3
Normi vaahto, kevyen paahteinen ja lievästi makeutta mukana, aika pehmeä, jäikö kevyemmäksi kuin odotin? Helposti juotava tumma olut.

Harala
@ K-Citymarket Karisma Lahti3 months ago

3.4
Pehmeän paahteinen, aavistus makeutta. Jälkimaussa lievää metallisuutta.
Teemu V
3 months ago
3.4

Sharger
@ K-Citymarket Salo4 months ago

3.6
Mukavan suunmyötäinen ja maistuva dunkel. Ehkä maku jää hieman jälkeen parhaista dunkeleista mutta ruokajuomana toimi todella hyvin keveytensä ja tasapainoisen maun takia.

VilleVVV
4 months ago

3.7
Sano dunkles, kun haluat ruokaoluen possulle. Superpehmeä, hieman makeutta, hieman paahdetta, hieman katkeruutta, sammuttaa janon ja on upeasti tasapainossa. Jotain kiinostavaa hedelmäisyyttä mukana, viikuna?

BierWedel
@ Wedels neue Pinte5 months ago
4.0

Eckbertsteckbert
5 months ago

3.7
Leicht spritzig, etwas erfrischend schon fast zitronig, leicht malzig