Reciprocal 7.3%, Bissell Brothers Brewing Company, United States
20 ratings
3.7
Reciprocal
7.3% New England IPA / Hazy IPA
Our double dry-hopped “Australian” IPA. Brewed with a large portion of wheat and hopped with Vic Secret, Ella, and Summer.
IBU:80

Reviews

Post author: Andy
Andy
@ Systembolaget E-service / Online
1 month ago
Reciprocal, United States
4.5
WOW vad god! Fyllig och smakrik!

Post author: Roywenk
Roywenk
1 month ago
4.0
Bra, smakar som det ska!

Post author: Joakim P
Joakim P
1 month ago
4.2

Post author: Jocceri
Jocceri
9 months ago
Reciprocal, United States
4.2
Aussi humaloitu Jenkki DIPA 👍 Erikoinen makupaletti, löytyy joku pikku laku lopussa. Ei tämä kuitenkaan huono ole, erilaisuudellaan eduksi erottuva 😋

Post author: RM
RM
@ Pien Shop & Bar
9 months ago
4.0

Post author: jussile
jussile
10 months ago
Reciprocal, United States
3.3
Maultaan erittäin vaahtoisa, maltaat soljuvat mukavasti kielellä luoden värikkään tunnelman. Eniten tässä puskee kypsät hedelmät, tuntuu kuin sekaan olisi blendattu kypsää lämmintä 5-hedelmän pirkka mehua

Post author: Arttu T
Arttu T
10 months ago
Reciprocal, United States
3.5

Post author: VeeJii
VeeJii
@ Mallaskellari
1 year ago
3.3
One for the road, kuten sanotaan.. Aikas paksu, mehumainen. Vähän ku ei niin makea appelsiinimehu. Mallia tiiviste.

Post author: Kinnune
Kinnune
@ Hophaus Kuopio
1 year ago
Reciprocal, United States
3.2
Upean hedelmäinen tuoksu. Paksuhko suutuntuma ja hieman ylikypsää hedelmää on aika isolla kädellä. Pehmeä ja juotava, joskin makeahko ja tasapaksu kokonaisuus. Alkoholi vähän pääsee läpi lämmetessä. Jälkimaku vähän lässähtää.

Post author: Lauri
Lauri
@ Hophaus Kuopio
1 year ago
Reciprocal, United States
3.9
Ruskeanoranssista ja sameaa. Runsahko ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsaan, makean ja kypsän trooppisen hedelmäinen (mangoa, persikkaa, ananasta, aprikoosia). Maku makean, runsaan ja kypsän trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, persikkaa, aprikoosia), makeahkon maltainen ja vehnäisen viljainen, kitkerähkön greippinen ja kevyen pihkainen sekä selkeän humalaisen katkera. Ihan hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö, kuivakka ja vähähiilihappoinen. Ihan maukas, selkeän viljainen ja mukavasti juotava NEIPA, mutta kokonaisuus jää hieman tunkkaiseksi ja tylsäksi. Myöskään ulkonäkö ei varsinaisesti NEIPAa huuda.