
20 ratings
3.7
Reciprocal
7.3% New England IPA / Hazy IPA
Our double dry-hopped “Australian” IPA. Brewed with a large portion of wheat and hopped with Vic Secret, Ella, and Summer.
IBU:80
Reviews

Andy
@ Systembolaget E-service / Online1 month ago

4.5
WOW vad god!
Fyllig och smakrik!

Roywenk
1 month ago
4.0
Bra, smakar som det ska!

Joakim P
1 month ago
4.2

Jocceri
9 months ago

4.2
Aussi humaloitu Jenkki DIPA 👍
Erikoinen makupaletti, löytyy joku pikku laku lopussa.
Ei tämä kuitenkaan huono ole, erilaisuudellaan eduksi erottuva 😋
RM
@ Pien Shop & Bar9 months ago
4.0

jussile
10 months ago

3.3
Maultaan erittäin vaahtoisa, maltaat soljuvat mukavasti kielellä luoden värikkään tunnelman. Eniten tässä puskee kypsät hedelmät, tuntuu kuin sekaan olisi blendattu kypsää lämmintä 5-hedelmän pirkka mehua
Arttu T
10 months ago

3.5

VeeJii
@ Mallaskellari1 year ago
3.3
One for the road, kuten sanotaan..
Aikas paksu, mehumainen.
Vähän ku ei niin makea appelsiinimehu. Mallia tiiviste.

Kinnune
@ Hophaus Kuopio1 year ago

3.2
Upean hedelmäinen tuoksu.
Paksuhko suutuntuma ja hieman ylikypsää hedelmää on aika isolla kädellä. Pehmeä ja juotava, joskin makeahko ja tasapaksu kokonaisuus. Alkoholi vähän pääsee läpi lämmetessä. Jälkimaku vähän lässähtää.

Lauri
@ Hophaus Kuopio1 year ago

3.9
Ruskeanoranssista ja sameaa. Runsahko ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, makean ja kypsän trooppisen hedelmäinen (mangoa, persikkaa, ananasta, aprikoosia).
Maku makean, runsaan ja kypsän trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, persikkaa, aprikoosia), makeahkon maltainen ja vehnäisen viljainen, kitkerähkön greippinen ja kevyen pihkainen sekä selkeän humalaisen katkera.
Ihan hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö, kuivakka ja vähähiilihappoinen.
Ihan maukas, selkeän viljainen ja mukavasti juotava NEIPA, mutta kokonaisuus jää hieman tunkkaiseksi ja tylsäksi. Myöskään ulkonäkö ei varsinaisesti NEIPAa huuda.