
Reviews

oipaT
@ K-Market Ristiina5 days ago

1.5
Terästetty Kotisima - toimii. Sima maistuu ja voima hoipertelee perässä.

Kai P
@ K-Supermarket Veikkola2 months ago
2.6
Keskimääräistä simaisempi kaupan sima. Ei nyt itse tehdyn veroista kuitenkaan.

Mjuzique
@ K-Citymarket Koivukylä2 months ago
3.5
Kaupan simaksi validi

Jo Iso P
@ S-market Isokyrö2 months ago

3.0
Ei päihitä ite tehtyä mut ihan ok sima
Joona M
@ K-Citymarket Kerava2 months ago

3.3
Teen koska miksi ei ehkä tämä auttaa jotakuta.
Asiaan...
Väriltään tummahtavan simamainen.
Tuoksultaan melko laimea tuoksu mutta kotisimainen ja hiukan sokerinen.
Maultaan ihan hyvää ja hiukan kotisimaan päin mutta ei tämä kotisimaa ole kuitenkaan.
Maku on hiukan rusinainen ja makea mutta melko perus simamainen.
Tämä ei kuitenkan maistu perus halppis simalle ja on täten hyvä valinta vapuksi.
Omaan makuun makeus on hyvä eikä överi mutta maku jää melko kapeaksi.
Kaikenkaikkiaan hyvää marketti simaa.
Harri
@ Lidl Parkano1 year ago
3.1

Tomi V
1 year ago

3.1
Varsin maukasta simaa.
Harza
1 year ago
3.0

Japeinen
@ Prisma Pori Länsi-Pori1 year ago

3.0
Tämä on kaupan simaksi ihan kelpo juoma. Muistuttaa jo oikeaa simaa.

Tuhtipoika76
@ Maijamaa1 year ago
1.7
Kun ei ilman laseja kaupassa nähnyt mitä ostettua tuli, niin tämä jäi käteen. Ei lasketa maistetuiksi😅