Kotisima 0.8%, Wanhan Porvoon Fabriikki, Finland
61 ratings
3.1
Kotisima
0.8% Mead

Reviews

Post author: oipaT
oipaT
@ K-Market Ristiina
5 days ago
Kotisima, Finland
1.5
Terästetty Kotisima - toimii. Sima maistuu ja voima hoipertelee perässä.

Post author: Kai P
Kai P
@ K-Supermarket Veikkola
2 months ago
2.6
Keskimääräistä simaisempi kaupan sima. Ei nyt itse tehdyn veroista kuitenkaan.

Post author: Mjuzique
Mjuzique
@ K-Citymarket Koivukylä
2 months ago
3.5
Kaupan simaksi validi

Post author: Jo Iso  P
Jo Iso P
@ S-market Isokyrö
2 months ago
Kotisima, Finland
3.0
Ei päihitä ite tehtyä mut ihan ok sima

Post author: Joona M
Joona M
@ K-Citymarket Kerava
2 months ago
Kotisima, Finland
3.3
Teen koska miksi ei ehkä tämä auttaa jotakuta. Asiaan... Väriltään tummahtavan simamainen. Tuoksultaan melko laimea tuoksu mutta kotisimainen ja hiukan sokerinen. Maultaan ihan hyvää ja hiukan kotisimaan päin mutta ei tämä kotisimaa ole kuitenkaan. Maku on hiukan rusinainen ja makea mutta melko perus simamainen. Tämä ei kuitenkan maistu perus halppis simalle ja on täten hyvä valinta vapuksi. Omaan makuun makeus on hyvä eikä överi mutta maku jää melko kapeaksi. Kaikenkaikkiaan hyvää marketti simaa.

Post author: Harri
Harri
@ Lidl Parkano
1 year ago
3.1

Post author: Tomi V
Tomi V
1 year ago
Kotisima, Finland
3.1
Varsin maukasta simaa.

Post author: Harza
Harza
1 year ago
3.0

Post author: Japeinen
Japeinen
@ Prisma Pori Länsi-Pori
1 year ago
Kotisima, Finland
3.0
Tämä on kaupan simaksi ihan kelpo juoma. Muistuttaa jo oikeaa simaa.

Post author: Tuhtipoika76
Tuhtipoika76
@ Maijamaa
1 year ago
1.7
Kun ei ilman laseja kaupassa nähnyt mitä ostettua tuli, niin tämä jäi käteen. Ei lasketa maistetuiksi😅