
Reviews

Jussi K
@ Ardbeg Embassy16 days ago
3.0
Maltaisen raikas kesä bisse. Ehkä hieman kuivuva…

Tomba68
1 year ago
3.9
Herkullinen ale, hitusen trooppisia hedelmiä ja kivan raikas humalointi.

BalleMeV
@ Hamnboden Utö3 years ago

4.4
Schysst ale! Bra väder! Skön känsla

Sparrman
3 years ago
4.0
El capitan
3 years ago
3.5
Frisk smak

Johanplund
3 years ago
4.4

Monteiro M
3 years ago
3.5
Bitter and lovely

Fahlsten
@ Ardbeg Embassy3 years ago
4.0
Mikael M
3 years ago
4.0

Bonne1978
3 years ago
3.5