
Reviews
Joulumies
5 months ago
3.5
D'Alba
5 months ago
2.9
Īru sarkanais eils, mazliet tumsnējs aromātā un garšā.
Vesa K
6 months ago
3.1

Mightykoala
7 months ago

3.1
Mallasta, karamellia, happamuutta ja ruohoisuutta.
Jännä olut. Tästä löytyi sourmaisia piirteitä. Ihan kiva, vaikkei suosikkioluttyyli olekaan.
(4+6+2+7+12=31) 3,1

Olli K
7 months ago

3.5
Maukas, makea, mukavasti muhea.
Sipu
9 months ago
2.5

HooDee
@ Pihtla õlleköök11 months ago

2.7
Noh, on tää juotava

Äijänsuon oraakkeli
11 months ago
3.0
Mielenkiintoisen oluttyylin tuotos maistiaisena suoraan panimolta. Tämä oli ok. Vähän haastava tyyli omaan suuhun. Ei liian makeaa
MikkoA
11 months ago
2.1
Johnny Bisserström
11 months ago
2.5
Saarenmaan tuliaisena sokko-ostoksena hankittu viljapuna yllätti olevansa barley wine -tyylinen. En ole suuri fani, mutta kun makuun tottui, alkoi jonkinasteinen nautinto.